Oznurboluzun aynen ya bizimde son 1 hafta 3.trimesere. dun bir hareketlendi disardan gorulcek kadar videoya aldim bir sevindim ya anlatamam. O hareket edince inanilmaz mutlu oluyorum. Bende cok cabuk nefes nefese kalip yoruluyorum. Bel agrim cok oluyor benim. Atlatcaz insallah bakalim