iremby 25+6 olduk ve 99 gün kaldı. 2-3 gündür bebeğimin hareketleri bir azaldı nedense. Normalde çok hareketleri ama 1 kere daha olmuştu böyle 2 gün pek az hissetmistim. Oturur pozisyondaymis ondan demisti doktora gittigimde. Bakalim yarin ola hayrola. Hareketli kizimi cok seviyorum pitir pitir bir vuruyorki mutluluktan havalara uçuyorum. Hep oyle olsa hic boyle olmasa keske. Neyse atlatiriz insallah bugunleride. Cift sayilarida gorduk cok sukur. 6.ayıda bitirdik. Ayy cok mutluyum 😍😁 Onun dışında bu aralar bel ağrılarım cok oluyor benim. Birde hareketlerim kısıtlanmaya basladi iyice. Sizde durumlar nasil Ocak anneleri?? Alisverisimide bitirdim sayilir 3 5 parca bir sey kaldi o kadar 🤗
sonsuzmasalim iremby bizede safak 99 canim😍 benimkinin de haraketleri azaldi, yatinca hissediyorum sadece. Ama günde bi kere de olsa hissettigim sürece sıkıntı yok🙈 3üncü trimestere de girdik artik💙 zaman cabuk geciyor ya 😍
sonsuzmasalim iremby 6 ayı bitireli 2 hafta oluyor ki zaten🙈 28 haftalıkken 7 ayı da bitiriyoruz inşallah😍💙
secilertu iremby Efuchama sonsuzmasalim bizim de Şafak 99 😍 iki basamaklı sayıları görmek çok heyecanlıymış Rabbim rakamları görmeyi nasip etsin 💕😊
Tomrisinizi iremby son 85 pitir pitir durmayan kizim sayesinde simdiden uykusuzluktan geberiyorum gozlerimden yas akiyor artik 🤦♀️
GulUmut Benim de 99 gun 😌 onun haraketleri azaldigi zaman kendimi cok kotu hiss ediyorum ben de ayni sizin gibi 😊 kizlar , kilonuz nasil? Bi de cinsel istek nasil bu aralar? Bende 0 😓 esimi mutlu etmek icin yapiyorum sanirim
sonsuzmasalim iremby hesabını anlamadım ama olsun 🙈 6 çarpı 4 24 hafta eder. Yani 24 haftalıkken 6 ayını doldurdu. 7 çarpı 4de 28 haftalık eder.