Didem18 ya gerçekten korkulacak hiçbir şey yok…. Benim doğuma dair hatırladığım tek kötü anım ameliyat masasındayken, sanırım dikişlerim falan dikiliyordu o esnada,yani bebek doğmuştu, 3-4 saniyelik bir mide bulantısı yaşadım. Öğürdüm ve geçti…. İnanın yaşadığım tek şey buydu… ameliyatta RabbiYesir okudum bol bol. Zaten kısacık sürüyor. Merak etmeyin. Sonrasında da zaten hemen toparlandım. 2 gece hastanede kaldık. Bol bol yürüdüm. Eve geldim lavabo ovup bulaşık mak. Yerleştirdim, çamaşır attım, astım vs… eve geldiğim dakika inanın bunları yaptım