Bebek2_ Haftadayım resmen sağ kaburgam sanki kırık öyle aciyor batıyor yattığım yerden kalkamiyorm resmen üstüne yatamiyorm yatsam dönemiyorum o derece sizinde öyle oluyor muu 😑😟😭
Yesilerik Bebek2_ şikayetleriniz geçti mi ben de çok kötüyüm 34.hafta sağ tarafımdaki batmadan acıdan nefes alamıyorum dokunamıyorum sanki kaburgam kırıldı 🥲
Rukiye1 Bebek2_ ben 35.haftadayım şuan 33.hastalıkken grip oldum gribe bağlı aşırı öksürük vardı sonrasında kaburga ağrıları oluştu ve geçmez oldu hala da öksürük de kaburga ağrılarımda geçmez oldu sanırım doğuma kadar da gitmeyecek çok kötü bir durum
Soztekin1 Karaciğer sıkıştırdığı için oluyor bende 26. Haftadan beri var o ağrı, doktor bu şekilde açıklama yaptı
Yesilerik Rukiye1 benim de aynen öyle oldu influenza oldum öksürük geçmiyor kırıldı sanırım kaburgam 😭