Arkadaşlar vucudumun bazı yerlerinde kaşıntı var. Uyuz olmaktan korkuyorum çünkü oğlumun sınıfında bir arkadaşında çıkmış bende aynı şeyi hamileyken yaşamaktan çok endişeliyim. Aranızda hamileyken uyuz geçiren oldu mu ? Nasıl atlattınız? Gebelikte ilaç vermiyorlar deniliyor