emineekurt inşallah güzel haberler alırsınız ☺️
Her vücud farklı olduğu için ortalama olarak birşey söylemek dediğiniz gibi mantıklı ben biraz çekiniyorum yanlış birşey söylerim yanlış birşeye sebep olurum diye korkuyorum açıkçası bu varisinde evreleri varmış onu doktorlarımızın tam teşekküllü bakması gerek ama sizinde çok değildir umarım ☺️
biz 40 +2 hala bekliyoruz 39 haftadan bu yana 1 cm açıklık var ama bakalım gelmeye niyeti yok beyfendinin pazartesi tekrar kontrole gideceğiz ona göre birşeyler diyecek doktorumuz 🫣 inşallah sizde güzel doğumlar geçirirsiniz 🥰