Tatlicilek Kızlar selam, Hamilelikte paspal bir kıza döndüm, ne oje,ne makyaj ne de saç boyası. kimyasal içerikleri olduğu için kullanmaya içim el vermiyo, kullandınız mi naptiniz ? Kullandıysanız ne kullandınız marka ve ürün öneriniz var mi ?
Kayaatilla Tatlicilek Aynı ben ahahah normalde ojesiz tırnaksız durmazdım şimdi en dipten kesiyorum 😁boya zamanı geldi yapmıyorum az kaldı 44 gün daha sabır 😁😁
Babykalamar Tatlicilek ben iki kere boyattim valla sacimi diplerim kendi rengim sadece dip boyam yok. Kuaforun bahcesinde temiz havada boyattim. Doktorumda bi risk gormedi. Organik boya fln diyor bazi doktorlar ama organik boyanin icinde bile kimyasal var yani. Sac boyamaktan Tirnaga oje surmekten ne olacak allah askina? Pazardan marketten alip yedigimiz seyleri bi dusunun hepsi asiiiriii dogal mi sizce? Tabiki degil :))
Tubatgn Tatlicilek İki kere kalıcı oje yaptırdım Bazen dışarı çıkarken oje sürüyorum. Şu an çağla yeşilli bir oje var tırnaklarımda. Saçımı kendi rengime uzattığım için boyatmadım. Ama bir gün kafama esti kulak arkası Balyaj attırdım sadece. Önden kulak arkama kadar saçlarım gri 🥰 açık havada yaptırdım ufak alan olduğu için sorun yaşamadım. 6.aydan sonra yaptırdım.
Hallerimvarbenim Tatlicilek Saçlarımı boyatan birisi değilim ama kestirdim makyajımı da yapıyorum ojemi de sürüyorum sonrasında vegan içerikli ürünlerle cilt temizliği yapıyorum
Kyy01 Valla ben saçımı boyamamk için zor duruyorum aşırı beyazım var kötü duruyor ama bebeğim için katlanirim napalim kina yapmayı düşünüyorum
Babykalamar Babykalamar yazin uc ay da jel tirnagim vardi yani ustelik gerektigi zaman makyajda yaptim
cansualisa Tatlicilek saçım doğal Kaş bıyık ağda 6 ayda bir manikür pedikür her gün vücûd yıkarım parfüm asıgıyımmm deoooo başka da birşey yapmıyorum göz altı sürüyorum hergün ipek kirpik taktırıcammm pazartesi
Damlanek Tatlicilek bende aynı durumdayım hiç birşey kullanmıyorum neredesye herşeyi organik aldım şampuan diş macunu nemlendirici sadece renkli güneş koruyucu ve organik lip balm ojeye de asla güvenmiyorım saç boyası zaten imkansız kendimi böyle ne zaman gördüm hatırlamıyorum lise sanırım ama yapıcak bişey yok belli süre içim böyle rahat ediyorsa ne yapalım kimyasala boğmamak lazım diye düşünüyorum
dilaradoyan Tatlicilek ben normalde bakımıma çok düşkünüm. Ama hamileliğimde hiçbirini kullanmadım. Dışarıdan uygulayacağım kimyasal içerikli her şeyin keyfiye olması fikri beni uzaklaştırmıştı. Cilt bakim rutinlerimi aksatmıyordum zaten hamilelik öncesinde kendi cildim için doğal ürünler kullanıyodum. Ama onun harici sadece hamile olduğum için bile kendimi ayrı özel ayrı güzel hissettim. Bu yüzden hiçbirini kullanmadım
dilaradoyan Tatlicilek yani kendimce gerekli gördüğüm şeylerde kullandım ekstra ekstra özen göstermedim. Ama keyfiye olanları da bile bile vücuduma almak istemedim
RabiaMirze Tatlicilek 38 haftalığım geçen hafta ombre mi yaptırdım makyajda yapıyorum bir sorun olcagını düşünmemiştim cok sükür olmadıda 🥲
Tbayram Ben oje sürmeye devam ediyorum makyaj da aynı şekilde ama saçımı bir kere organik boyayla boyadım bir kere de kına yaktım ikisinde de istediğim rengi vermedi saçıma. Saçlarım kısıldı şuan baya altı ilginç bi renk aldı boyatmak için sabırsızlanıyorum çünkü doktorum boyatmama onay vermedi son 102 gün doğumdan sonra ilk fırsatta boyuycam saçlarımı
Nskyhn Tatlicilek makyaj da yaptım oje de sürdüm sadece boya yapmadım. Doğurdum ilk hafta saçımı boyadım. Makyaj oje devam 👌