Soztekin1 Kızlar merhaba, bugün tam 32+0 haftamdayım 2 gecedir yatakta dönerken vajina bölgemde kemik ağrısı hissediyordum bugün yürürken de aynı şekilde ağrı var. Yaşayan var mı nedenini bilen var mıdır?
Aslimsii07 Soztekin1 oyyy yanma gibi değil mi 1 aydır yaşıyorum bebeğin ağrılığı ile alakalı artık kemikler ayrılıyor aşkım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah ❤️🥰
Prenses34_annesi Soztekin1 aynısını ben yaşıyorum bebek ağırlık veriyor artık ve pozisyonu da etkiliyor 32+5 im🥰
Czn2105 Soztekin1 bende 35+0dan beri çekiyorum bu ağrıyı şu an 35+4üz magnezyum kullanımını arttırdım biraz hafifledi yürümeme kadar etkilemişti ağrısı ua
Hulya2626 Soztekin1 ben 20li haftalardan beri yaşıyorum. Doktora söyledim magnezyum yazdı oldukça hafifledi. Magnezyum kullanmak iyi geliyor
Soztekin1 Prenses34_annesi çok teşekkür ederim cumartesi günü randevum var da endişe etmem gereken bir şey var mı diye bilen annelere danışayım dedim 😍😍 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏
Soztekin1 Czn2105 benim de öyle yürürken şak diye yere bırakasım geliyor kendimi 🙈 kalça ağrım olduğu için zaten günde 2 tane magnezyum içiyorum bakalım cumartesi gideceğim doktoruma ne diyecek
Czn2105 Soztekin1 ben sadece akşamları içiyordum şimdi sabah akşam dün içmeyi unutmuşum şu an ağrıyla uyandım 😒
2ters1duz Soztekin1 35.haftadayım bend öyleyim aykta çok klamıyorum sanki heran çıkıcakmış gibi Allah’ım hayırlı doğumlar nasip etsin hwpimize