123esr_ bu bir olasılık testi, tanı testi değil. Kanda ki 2 hormona bakılıyor. Sonrasında yaş da esas alınarak olasılık grafiği oluşturuluyor. Buna göre de yüksek riskli, riske yakın veya risksiz olarak sonuçlanıyor. Bu teste bağlı kalmanızı istemem açıkçası. Yüksek riskli çıkıp sağlıklı doğan, risksiz çıkıp kromozom bozukluğu olan bebekler var. Allah neyi nasip ederse onu yaşıyoruz hepimiz. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💗