Mehlika89 31+2 günlük hamıleyım bebegımde %37 oranımda kılo alımında gerıde cıger gelıstırıcı ıgne vuruldum yarın ıkıncısını vurulacam ve tansıyonum yuksek cıkıyor hastaneye yatışım yapıldı.Bu durumla olup saglıkla kucağına bebegını alan varmı.
Mehlika89 Bebegim 1050 gr sezeryanla dunya ya geldi ayin 24 de gece alindi.Suan kuvezde bebegim hergun iki kere ten temasi kuruyoruz gogsumde uyuyor umarim bundan sonra ki surec bizim icin guzel gecer Insallah