Tusem-14 Ovülasyon testim sürekli böyle kızlar cıldırıcam artık erken yumurtlama gördüm sonra test yapmayı bıraktım gecen cumartesi yapıyım bakım dedim o günden beri böyle eeglime 10 gün var
Findukli_Lokum Tusem-14 yumurtlama olmamış canım, daha önceki yumurtlama günlerini değerlendirdin mi?
Armess_loya Tusem-14 yumurtlama gördükten sonra çift çizgi silik olmaya başlar bu durum Çatlama olduğunu gösterir gittikçe silikleşir… Yani, pik olma durumu 2.kez olması gibi durum anca 2 kez yumurtlama olduğunda olur bu durum çok nadir olur…
oozgenur Ayni benimde oyle rahim filmi cektirdim adetten hemen sonra 5 gun iliski olmadi o arada mi yumurtlama oldu bilmiyorum 10 gundur yapıyorum hep ikinci cizgi silik ikinci yumurtlama olur diye bekliyorum ama regle benimde 10 gun kaldi zor sanirim
oozgenur Tusem-14 goruyolar sanirim filmden önce muayene ettiginde yumurtalarin cok normal guzel demisti doktor simdi aklima geliyo demekki ben adetin 6. Gunu yumurtlamayi gerceklestirmisim hatta bi hafta iliski olmasin bu ay gecti zaten demisti ben bosuna yapmaya devam etmiyim o zaman teste
Tusem-14 Demekki sizindr erken yumurtlama oluyor benimde öyle ama testlerin pozitif cıkmasına hala anlam veremiyorum