Burcuakt cok değildi avuç ici kadar kanama oldu son adet tarihim 11 Kasım ama kurtajdan sonra iki kere 39 gunde bi adet oldum bu seferde öyle olmasi gerekiyordu gsliba yani ayın 20 si tamda ayin 20 sinde 30 çıktı bugun sabah telrar vermistim ama saglik ocaginda verdigimden sisteme dusmedi kanama olunca acile geldim tekrar kan verdim sonucu bekliyorum inşallah yukseliyodur sağlıklı gebeliktir