Tazeannes
Kızlar az önce yatağa girdikten yarım saat kadar sonra sol tarafında bi sızı hissettim böyle sancı gibi 3 4 saniyede bir bıçak saplanmasi gibi gogus ağrısı mi kalp ağrısı mi başta anlamadım sonra goguslerimi kontrol etmek geldi aklıma ikisine de dokundum ağrıyı hissettiğim yerde elime küçük nohut tanesi kadar bisey geldi ve dokununca acıyor 8 haftalık hamileyim çok korkuyorum kanser olma ihtimalinden hamilelikte olabilir gibi şeyler okudum ama normal mi böyle bişey yaşayan var mi
Neroizm
Hemen kotuye yormayin. Gogusleriniz sut doluyor hamilelikte. Sut kanallarinizdan bir tanesinde birikme veya tikanma olmus olabilir. Bu da orayi gerdigi icin agri yapiyordur. Bir sonraki randevunuzda memenize de ultrasonla baktirin, panik olmayin.
Tazeannes
Tazeannes
Süt için çok erken değil mi acı ve ağrı olunca korktum kendi doktorum bakar mı yoksa genel cerrahiye çıkmayı düşünüyorum yarın