Kızlar 2. Hamileliğim ilki sezaryen olduğu için bu da öyle olacak şunları merak ediyorum bilenler cevaplarsa sevinirim 😊
1) aynı yerden mi kesiyorlar 😁
2) Nst ‘ ye giriyormuyuz sonuçta normal doğurmucaz
3) planlı sezaryenler hep sabah saatlerinde mi oluyor