Merhaba Tatlı Anneler Anne Adayları 34 haftalık hamıleyım bundan 3 gün önce bende bır parmak boğumu kadar aferdısnz yeşil akıntı çıktı ısrar testı verdım Hersey norml dedıler sorun yok dedı bugun yıne aynı sümüksü bı yapıda bu kez daha fazla akıntı oldu yarın doktorum gel bakalım dedı ama burdan da bilgi almak ıstedım kafama cok takıldı bu Arada yanma kaşıntı felan yok bebegımın hareketleri aynı sekılde norml