kızlar kendimi durduramıyorum :d 7.aydan itibaren, 29-30.haftadan sonra bana bir şey oldu. aşırı iştahlıyım.
akşam yemeğini 17:30 da yedim gayet sağlıklı. 1 saat sonra bi çikolatalı gofret yedim. Ondan da 2bucuk saat sonra bir anda canım çekti mc donalds menüsü söyledim ve an itibariyle bitirdim. Bir yanım oburluk ettiğim için pişman öbür yanım aman nasıl olsa doğuma çok kalmadı, verirsin kilo alırsan da dert etme diyor…
çok kilo almış değilim. 10 gün önceye kadar 7 kilo almıştım. Muhtemelen şu an 8 kilo olmuştur o.
Erken doğum riskim olduğu için 40.haftayı göremesem de umarım 38i görürüm. Daha 6 hafta var yani 38.haftaya. 1,5 ayda inşallah 5 kilo falan almam?
sizde durumlar ne? iştahınız ne durumda özellikle 6-7.ay içerisindekiler?