Kızlar merhaba 40+3 hamileyim bugün hastaneye gittim nst girdim 2 defa ağrım çıkmadı cati muayenesine aldılar 1 cm gibi bi açıklık varmis sadece bebegin kilosu 3.500 gr dedi minyonsun kilosuda iyi normal olmayabilor dedi anesteziye gönderdi kan verdim yarın sabah yemeeden icmeden gel dedi sezeryana alabilirler sizce napmalıyım ilk hamileligim biraz endiseliyim açıkçası fikir verirmisiniz