-Papatya- benimde hep iki hafta önden gidiyor. Şuan 39 hala bekliyoruz bebeğin kendisi karar veriyor. Önden gitmesi kilosunun az ya da fazla olması fark etmiyor, bazı bebekler 35-36-38 bazıları da son ana kadar bekliyor. İlk bebeğimi 40+6 da suni sancı desteğiyle doğurdum beklesem iki gün sürerdi belki doğum süreci. Tek tavsiyem normal düşünüyorsanız hiç bu sitrese girmeyin akışına bırakın çünkü sitres yapınca sancılar geri gidiyor.