Yagmurrr_ 2 ay oldu sezeryan olalı lazerle estetik dikiş atıldı ancak çok az bi yerinde kabugu soyulmuş ve sulanmış gordum bi damla da kan bulaşmış çamaşırıma ne yapsam sizce
Tiiffany Yagmurrr_ herhangi bir akıntı kan vs olması iyi değildir en yakın zamanda kadın doguma gidin ki tekrar pansuman yapıp kapatsınlar ki mikrop kapmasın veya dikiş açılmasın. Veya acilden giriş yapın onlarda ilgilenir
Yagmurrr_ Dark yanii hapsirinca falan çok acıyor simdi kendim pansuman yapsam tentirdiyot ve qntibyotikli krem sursemmi
Dark Yagmurrr_ evet sürebilirsiniz diye düşünüyorum en azından tentürdiyot sürün, yok sizin dikişte muhtemelen ufak bir sorun olmuş. Hapşırma vs bunlar için çok uzun bir süre Kontrole gittiniz mi hiç daha once
Dark Yagmurrr_ o zaman onun için bir gidin en azından içiniz rahat eder arada ödem sıvısı vs kalmista olabilir