Elisam22 Kizlar 31.haftadayim ne zaman yaptirmaliyim çikolatayı bayatlarmi acaba fiyatlarda degiscekms yılbaşından sonrA karar veremedim bide başka bisey yaptirdinizmi hastane icin susleme falan yapamicam büyük ihtimal araştırmada olcak
inci_tanesi Elisam22 Bende o haftalarda yaptırdım çikolata deposundan lezzetli idi çok taze bişey olacağını düşünmüyorum
Cherry95 Elisam22 ocak sonu doğum gözüküyor. Şimdiden bir yerle konuştum zamlanmaması için ödemeyi de yaptım. Bana ocak ortası gönderecekler.
RabiaMirze Elisam22 bu şekilde yaptırdım instagramdan 100 çikolata 25 soda açacagı magneti 310 tl gibi bir fiyat tuttu
SerapBagci Elisam22 bende posetciden paket aldım internetten etiket bastirdim çilekli eti cin alıp paketleyip etiket yapiştıracağim maliyeti 150 tl falan tuttu yarın başlıyorum nasipse
iremdiler İnstagramdan minik_eller diye bi sayfadan yaptırdım gerçekten görünüş olarakta baya güzel hemen yapıp kargoladı kargodada sıkıntı olmadı yaptırmak isteyenler burdan yaptırabilirler fiyatıda 410 tl ödedim kargo dahil sanırım
Kadriyeeren203 Dokme cikolata sayfasından 30 adet magnet ve 100 adet cikolata olarak yaptircam 360 tl ilk doğumumda da bu sayfadan yaptırmıştım gayet kaliteli ürünleri
Kadriyeeren203 Evet kalanlari da eve gelen yakınlarıma vericem @RabiaMirze paylaşmış benim yaptiracagim da böyle model hem soda hem normal şişe kapağı açabiliyorsun magnetle Elisam22
Nedime54 RabiaMirze hangi sayfa acaba ben de yılbaşı gelmeden yaptırmak istiyorum sizinki güzel görünüyor
minik_koala_ve_annesi Elisam22 yaptirin bir sey olmuyor canim ben konsolun icine koymustum baya muhafaza oluyor orda
3babyannesy Elisam22 hastanede dagitmayacam ben, eve göz aydına gelenlere tutacam çikolata magnet bende Şubat doğum olcak bayatlar diye alamyrm
Elisam22 3babyannesy hediyelik şart görmüyorum bende mevllutte dgtcz nasilsa hemen yapilck ama çikolata yaptircm kapı susude dha yaptirmadm bakalim
derin1derin Elisam22 ben instagramda suslebeni sayfasından yaptırdım 100 çikolata 30 adet anahtarlık 430 tl verdim, bir şey olmaz zaten havalar soğuk yaptırınca da balkonda muhafaza edebilirsiniz
Elisam22 derin1derin çok güzelmiş ya bana 15 tane bile yeter şu hediyelikten yaptirirsam çok gelen olmaz mevlut için tespih dagatcm ztn kokulu kutuda
derin1derin Elisam22 zaten Mevlüt’te dağıtacaksanız bence gerek yok neden iki kere yaptırasınız çikolata kolonya yeter 🥹