burcuyasin ben de aynı sorundan dolayı gece hastanedeydim akşam zıttıma bir ağrı girdi ölüyordum resmen ağrı kesici yuttum sıcak torba koydum tövbe geçmedi yürüdüm evin içinde rahatladım tansiyonum yüksekti dedim bi duş alayım da tansiyonum düşsün girdim duşa duş iyi geldi hem sırtıma da iyi geldi çıktım duştan eşimle şakalaştık falan iyiyim korkma geçti dedim o da bi traş olayım dedi ben odaya geldim iç çamaşırımı giydim tam tişört giyeceğim sol kaşıktan bir ağrı girdi Anam ne ağrı o öyle bas bas bağırdım sol bacağıma kadar vurdu ağrı uzandım falan ama yok geçmedi eşim doktoru Aradı en sonunda o da acile gidin dedi zorumla indim merdivenleri gittik bebeğin kalbini dinlemek için aleti Karun’umda gezdirdiler ses yok aleti dolandırıyorlar ses yok eşim de bende ne oluyor dedik meğer gerizekalı doktor volümü düşük ayarda yapmış sesi ondan duyamamışız ödümüz koptu sırt ağrısı için yapacak bişey yok ilaç verebilirim ama o bebek için çok zararlı veremem dinlen bol bol dedi Kaşık ağrısı içinde gerilme olmuştur ani hareketlerden kaçın dedi ama eğer geçmezse yine gelin dedi birde çok gazım varmış o da yapabilirmiş ağrıyı öyle dediler gönderdiler