Dışarı çıkıp eve geldiğimde bi uyku bastırıyor beni aşırı yorulmuş hissediyorum bugün bi işim vardı gezmedim bile evimden 15 dk bi yere gittim geldim toplu taşıma ile eve geldikten sonra bi yorgunluk çöktü yemek yiyip yattım uyudum uyuyunca da 3 4 saat uyuyorum sizde de oluyormu böyle yorgunluk felan çalışan hamileler nasıl çalışıyor çok merak ediyorum allah yardımcınız olsun benim topuklarım çok ağrıdı dışarı çıkınca 2 saat dışarda kaldım adımlarım 4000 felandı çok adımda atmadım yani