Arkadaşlar gebeliğin başından beri bana hiç tahlil yapılmadı. Dün randevum vardı doktor dediki kan ve idrar tahlili yapalım. Bugün sonuçlarıma bakıyorum ya doğru düzgün hiçbirşeye bakmamış tsh demir dvit glukoz bunlara hiç bakmamış, 6 tüp kan verdim. Ya niye bunlra bakılmıyor bunlar önemli değil mi?