tubaemrah45 Kızlar bu ilaç aşırı bulantısı olan gebelere veriliyormuş ama devlet bu ilacı karşılamıyormuş. Kanser hastalarına verildiği için raporlu bir ilaç dedi doktor. Aranızda kullanan rapor çıkartan oldu mu ? Rapor çıkartılırsa ancak ödüyor dedi eczacıda.
Sumeyye02 tubaemrah45 valla raporlu almadım kadın dogumcu yazdı reçete ile aldım tabi fiyatı var iki kutu prilam ve o ilaca hiç unutmuyorum 260 TL verdim zaten o ilacı sürekli icemiyorsaniz prilami kullanırken ara doz şeklinde kullanıyorsunuz acayip rahatlatıyor şuan o kadar iyiyim ki gerisini kullanmaya ihtiyacım kalmadı içinde 10 tanemi ne var yakınsak isterseniz verebilirim
tubaemrah45 @Sumeyye02 çok teşekkür ederim :) benim rapor çıkartmam şart ilk gebeliğimde 9 ay kustum bu gebeliğim de aynı .ayda 700 tl tutuyor bu ilaç 😀 hakkımızda hayırlısı