Denizahsen Ben araştırdım buldum 😅 kimsenin söyleyeceği yok.
Bebeğin cinsiyetinin oluştuğu bölge olan genital tuberkül (nub: ingilizce çıkıntı veya yumru demektir.)
- haftanın başından itibaren ultrasonografide gözlemlenebilir hale gelir. Bu yapının bebeğin uzunlamasına yatarken bakıldığında yaptığı açı, cinsiyet hakkında bilgi verir.
Erkek ve kız bebekler, yaklaşık 11. haftadan itibaren farklı bir şekilde gelişirler. Her ikisinde de bir nub vardır. Fakat, nubun pozisyonu farklıdır.
Erkekler için nub yukarı doğru bir açıda olurken, kız için nub omurgayla neredeyse aynıdır. Bu teorinin 13. haftada güvenirliğinin yüzde 95 olduğu görülmektedir.
Nub Teorisine göre, omurga ve nub arasındaki açı bebeğinizin cinsiyetini gösteriyor.
Eğer omurga ve nub arasındaki açı 30 dereceden büyükse, bebeğinizin cinsiyetinin erkek olduğunu, eğer omurga ve nub arasındaki açı 30 dereceden küçükse, bebeğinizin cinsiyetinin kız olduğunu göstermektedir.