Sunatutal Slmlar hanımlar 16 .haftamda bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu söyledi doktorumuz ama 23 .haftamda şehir Hastanesi’nde cinsiyetin kız olduğunu söylediler hangisine göre hareket etmeliyim anlamadım aranızda böyle bı durum yaşayan olduğumu
Annecim58 Sunatutal erkek bebeklerde değişme şansı olmuyor doktorun tecrübesi bakmasiyla ilgili tamamen. Benim 13.haftada erkek dedi hatta gösterdi bacak arasını bariz belliydi ilk oğlumda da öyle görmüştüm 16.haftamda yani bu hafta ki kontrolümde yine erkek dedi yine gösterdi 🤭
Bilibili23 Annecim58 ya bende de 13 haftada büyük ihtimalle kiz dedi bugün ki kontrolumde erkek dedi hatta ben kız demiştiniz dedim olabilir değişme şansı yüksek dedi.buyuk ihtimalle diyince bugün de kız bekliodm açıkçası şaşırdım ve hala ikilemdeyim daha da merak ettim diyebilirim bacak arasıni gösterdi bu arada bak burda ne var falan dedi.kesin dedi de bilemedim yine.17+3 haftalığım bu arada
Siem24 Sunatutal yani canım o zaman kesin değilmişki zaten 16 dan 23 e kadar da 2 ay geçmiş bence 23. Hafta doğrudur
Sunatutal Siem24 bakalım ya sadece emin olmak istiyoruz yoksa kız erkek hiç fark etmez Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah isteyen herkese
Bilibili23 Annecim58 qhahaja evet bacak arasında bişi vardı nokta gibi ama daha büyük bak bu dedi eminim dedi de
Bilibili23 Hamis13 size de mi İlkin kız sonra erkek dediler bide kaçıncı haftalarda dendi?yani en son yüz de yüz dedi umarım değişmez ilkin kızım diye seviodm şimdi oğlum diyorm bilemedim vala 😂