elanur10 ben bu yüzden erken doğum riski yaşıyorum ( çok fazla ıkındığım için 😭)…. Duphalac şurup kullanıyorum sen yine doktoruna sorup al bildiğin şeker yani aslında…
Aşağıya listelediklerimi heeeeer gün mutlaka yapıyorum iyi oldum bırakayım dediğimde oldu başa döndüm…. Bir doktor videosunda izledim bağırsak düzeni sever diye o yüzden saati saatine aşağıda yazanları yapıyorum…
1- her sabah 3 adet kayısıyı yaklaşık 1 çay bardağı su ile 5 dk kaynatıyorum önce suyu içiyorum ( ılıyınca içebilirsin) sonra kayısıları yiyorum
2- kayısılardan sonra duphalac şurubu bi çay bardağı ılık suya katıp içiyorum (şuruptan 25ml koyuyorum ben )
3- akşam 7 gibi tekrar bir bardak duphalac şurubu 1 çay bardağı ılık suya katıp içiyorum ( yine 25 ml)
4- gün içinde bir adet kefir içiyorum
5- portakal önceden de benim bağırsaklarımı çalıştırırdı şimdide mevsimi olduğu için gün içinde iki adet portakalı dilimleyip yiyorum
6- videosunu izlediğim doktor kabuklu elmanın çok yardımcı olacağını söylemişti gün içerisinde 2 adet kabuklu elma yiyorum..
Duphalac aşırı gaz yaptı bende ama tuvalete çıkamamaktan ya da tuvalette ıkınmaktansa gaza katlanıyorum :(
Ben yemiyorum ama yine izlediğim videolarda yulaf ezmesinin çok yardımcı olacağından bahsediyordu..
Sana iyi gelen yiyecekleri bul ve hergün aynı düzende kullan 2..3 güne normale dönüyosun