Anneler merhaba. Bebegim 1 aylık 1 aydır çok yoruldum yıprandım eminim bir çogumuz böyle. Dikişler yeni yeni iyileşiyor, bebegim 10 gün yogun bakımda yattı, Kiii hayatımda duyduğum en acı şeylerden biriydi onu orda bırakıp eve gelmek, şimdi ise yüzünde issilik gibi şeyler çıktı hafif kakası mukuslu gibiydi. 2 gün önce doktor süt ve süt ürünlerini keselim alerjisi olabilir dedi tamam dedim ama orda söylemeyi unuttum. Hamilelikte süt ve süt ürünleri çok tüketince dogumdan sonra yiyemedim zaten bir yumurta ve fındık aklıma geliyor alerji yapar mı acaba diye. Yemiyorum onlarıda ama bebegimin yüzünü gördükçe, huysuzlugu vs çok üzülüyorum. İlk günden beri tekim çok yorulmuş yıpranmış hissediyorum ben önemli degilde oğlumda alerji olduysa ne zaman geçer bu yüzündekiler. Desteklerinizle ihtiyacım var bunaldım bakamıyorum mı acaba, Hasta mı olacak yine diye korkularım gitmiyor 😰😓