Kızlar Eylül ayında ve geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. İlkinde beta değerim 440 lara kadar yükseldi bu son gebelikte sadece 69 a kadar yükselip sıfırlandı. Bugün doktoruma muayene oldum hiç bir sorun olmadığını bu ay tekrar denemem gerektiğini söyledi. Acaba pıhtılaşma sorunum mu var diye sordum. Eğer istersem genetik testi yaptırabileceğimi ancak herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Ne yapacağım konusunda kafam çok karışık bebeğimiz olmasını eşim de ben de çok istiyoruz. Bu ay tekrar denemeli miyiz yoksa genetik test sonucunu mu beklemeliyiz. Bu arada yaşadığım yer Tekirdağ ve bu testi ancak üniversite hastanesinde yaptırabilirim ve randevu bulmak epey zaman alıyo ve sonuç çok geç çıkıyo. Bu durumu yaşayanlar veya çevresinde yaşayanlar yardımcı olur musunuz?