Kızlar ilk bebeğim 5 sene önce kolikti dolaiyla hiç rahat yüzü görmemiştim sürekli ağlardı uykusu çok azdı elimiz ayağımıza dolanirdi herkesin kullanmadığımız damla VS kalmamıştı sonra düzeldi tabi. Ama simdikide emip uyuyo çok fazla sesi cikmiyo aglamiyo bazen acıktığı zaman agliyo normal mi böylemi oluyo yani bebekler bu arada Bi maşallah alırım 😂😁