ada1180 ben hiç çatlamadım lierac kullandım ama normal Doğumda sanırım çatlama oluyormus bi de çatlamadım ama sanki göbek inince görünecekmiş gibi geliyor suan görünürde o Kırmızı mor çizgiler Yok ama bu kdr göbek nasıl içine gider bu kadar esnemişken bunu da aklım almıyor sanki küçüldükçe beyaz beyaz çizgiler çıkacak gibi geliyor 3 günüm kaldı göreceğiz gerçekten çatladım mı çatlamadım mı