Merhabalar kedi alerjim var hamile kalmadan önce deloday yada aerus kullanıyordum beni çok rahatlatıyordu şimdi kullanamıyorum ve boğaz da yanma hapşırma ama nasıl hapşırma beynim burnumdan akacak zannediyorum bazen :) az evvel doktora yazdım bana zyrtec kullanabilirsin sadece dedi içinizde benim gibi olup kullanan ve fayda gören var mı?