Dnoby Kızlar Cariban 10 mg bulantı hapı kullananlar ilacı nasıl kullandınız ben bilgi almayı unutmuşum kaç tane ne zaman atıcam bilemedim
[silindi] Dnoby almanya da kullanmisti Arkadasim buraya gelince burda bulamadim o ilaci, varmiymis? Pahali bir ilac cunku. Her gece 2 tane aliniyor.
Dnoby [silindi] Bende Almanya’dayım.. Sağol canım ne kadar kullanacağımı bilmiyordum😊 daha önce post açmışlar biride yazmış kullanıpta bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı diye o yüzden baya tereddütte kaldım ama bulantıdanda hiç bi ekmek aş yiyemez oldum
[silindi] Dnoby Duzenli alman gerekiyor, Eger gecirmezse gece iki oglen 1 tane. AMA Cok iyi ilactir hemen Gecirir