Gamzer Mamacool Doğumdan 4 ay sonra regl oldum canım. İlk ay duzensizdi, hafta da bir oldu resmen. Ama şimdi düzene girdi şükür
Mamacool Benim 3 ay olucak nerdeyse kilom fzla kalmadı ama kendimi cok şiş hissediyorum?? Normal mi regl olunca gecer mi acaba