Merhaba hanımlar. Ben geçen hafta ağır bir grip geçirdim. Bir haftada toparladım c vitamini, parolla. Şu an iyiyim. Ama forumda bir başlığa denk geldim biraz tedirgin oldum. Ben covid testi falan vermedim, yani belki de kovid geçirdim bilmiyorum. Hastalıktan sonra kan tahlili de vermedim. D dimer pıhtı durumu yükseliyormuş falan demişler biraz endişelendim. Kan tahlili vermeli miyim? Çalışıyorum izin durumum da olmuyor malesef ama aklıma da çok takıldı ama covid geçirdiysem değerim yükseldiyse diye. Sizler ne yapıyorsunuz böyle grip durumunda sürekli test mi veriyorsunuz yani ben her grip olduğumda gidip kovid testi mi vericem? Biraz endişeliyim bu konuda bilenler varsa aydınlatırsa beni sevinirim.