Gunisigim Kesin olarak belli olmuyor yani doktor tahmin yapabiliyor ama bu haftalarda erken daha yanılma ihtimalimde var diye belirtiyor. Kesin olarak cinsiyeti 16. Haftada söylüyor
Sunatutal Bende 16.haftada erkek olduğunu öğrendim ama 23haftamda kız olduğunu söylediler şuan aklım karıştı acaba kızmi erkek mi diye 16 haftada yanılma olabilir mi acaba?