Çok iyi olmuş kendi doktorum tıpta o kadar sıra bulamıyorum ki geçen yanımda bir kadın benim randevumu iptal eder misin diye rica etti telefonunu almamak için kendi telefonumdan yapmak istedim aaman neyse onlar iptal ediyor zaten gitmeyince dedi olur mu bir insan daha randevu alabilir dedim ama nafile çok iyi karar gerçekten