Nevin4141 İyi akşamlar kızlar burda herkes çok tecrübeli olduğu için soruyorum 16. Haftadan itibaren ya sağ ya sol tarafa yatılması öneriliyor sırt üstü yatmayın deniliyor fikirleriniz nelerdir ???
Aselinannesi31 Nevin4141 benim doktorum duz yatma dedi bebege giden kan akisi yavasliyormus sol tarafina yatmami onerdi