Erva123456 Happycatt sabredebilsem ah. 2 gun kaldi ama pazar gunu yorucu bi gun olacak eger hamileysem yormamam lazim.kendimi ondan test vericem saglikocagina sanirim bakarim.netten sonucuma ayni gün
2minnosannesi_ senaaltinsoy1 yani son adet tarihine göre 2 aylık falan olmuş olacak bence biraz geç gibi
senaaltinsoy1 2minnosannesi_ doktor bi sıkıntı falan olursa gel dedi ama bana da geç gibi geldi siz gittiniz mi
2minnosannesi_ senaaltinsoy1 ben çarşamba günü için randevu aldım bat tarihinden 1 hafta geçmiş oluyor yani 1 ay 1 hafta gibi olmuşken gitmiş olacağım canım
senaaltinsoy1 2minnosannesi_ gittiğim doktora hemen randevu bulamıyoruz sabah gidip sıra almayı düşünüyorum bende 6h olunca inşallah
2minnosannesi_ senaaltinsoy1 yani bencede daha erken bir tarihe randevu ayarlamaya çalış canım çünkü aldığın randevu çok geç gerçekten
Aybeniz Happycatt benm de 4 günm var canm idrar testi yaptm 2 saat önce ve pozitf bu kadr erkn belli olur mu ki cok sık wc ye gidyordm basım döndü halsizdim süphelendm hayrlısı olsn💖