Reyyosmom bence de bile isteye içmeyin günah, ciğerleri gelişmeyebilir, suyunuz azalabilir bir sürü problem yaratır. Zaten bi süre sonra gebelikten dolayı nefes almak bile zorlaşıyor artık o yüzden kendinize de yazık olur. Bende içiyordum öğrenir öğrenmez bıraktım. Çok canım istedi bi zaman bi kere içtim ama öyle tiksindim ki çok kötüydü. Zaten doğurana kadar mide bulantısı ve koku hassasiyetim vardı…