aytac077 aynı şey bende oldu 4+6 da doktora gittim aşırı kaşık ağrım vardı doktor kanama normal ama kasık ağrısı eşlik ediyorsa normal olmayabilir deyip progestan başladı 11 haftalığım hala devam ediyoruz sizde mutlaka doktorunuza danışın ihmale gelmez kanama herkeste normal olmayabiliyor geçmiş olsun sağlıkla ilerler inşallahhhh ♥️