Kızlar merhaba,gecenlerde post açılmıstı yumurtlama günü gebelikte erkek bebek ihtimali artıyor diye,bazıları da ovulasyonu takip ederek kız bebeğe hamile kalıyorlarmıs.böyle takip edip yumurtlamada gününe bir iki gün kalaya kadar devam edip sonra kız bebeği olan var mı?