DevraNR1119 hiç anlamadım ben hamile olduğumu, belirti yaşamadım. Ha sadefe bir sıcak basması vardı ama onuda ağustos ayının ortası olduğu için ciddiye bile almadım.1 sene uğraştım bıraktığım anda olmuş. Hormon testi için hastsneye gitmiştim adet olmam lazımdı ama olmadım üç gün geçmişti. Alttan muanede bir şey gözükmedi. Doktor 5-10 gün bekle adet olmazsan gel adet söktürücü vereyim dedi. O gün test yaptım pozitifti. Kanda baktırdığım da ise 23 çıkmıştı