gulsahgunees12 Sevval0 merhaba bende 7+2 deyim düşük riskim var ama iyiyiz elhamdulillah siz nasılsınız
gulsahgunees12 Sevval0 rahimde kanama alanı gördü doktorum vajinal kanama olmadı iğne vuruldum hemen ve progestana başladım
gulsahgunees12 Sevval0 kanama yoksa korkma ilk üç ay çok önemli ağır kaldırma sürekli yat dinlen çok ev işi yapma sol tarafına yat özellikle iyi beslen Allah’ın izniyle bişey olmaz hiç düşük riski olmayan insanlarında bel ağrısı kasık ağrısı oluyormuş
Sevval0 gulsahgunees12 Valla döllenmeden beri bel ağrım devam ediyor bir düşük yaşadım o yüzden bu sefer tedbirli davranıyoruz . Mide bulantısı ve bel ağrısı şuan sorunumm
gulsahgunees12 Sevval0 benimde ilk döllenmeden beri ağrım devam ediyor başka bir doktora da görün istersen için rahat etsin 3 hafta uzun bir süre sen içini ferah tut stres yapma canım
Love13 Bende 6+5 aşırı hassasiyet başladı sürekli midem bulanıcakmış gibi ama sınırda kalıyo gibi sevimsiz bi hallerdeyim 😅