gstetik Recbey benimki de 16gun inden gidiyor canim fark kapanabilir dedi doktor.ama.4haftalik bir fark olusursa sadece normal doguma engel olur dedi
mucizem24-05- Recbey bende diyorum daha fazla büyümesin normal doğuramam diyorum doktora doğurursun diye gülüyor 😂
Tugbaysima Benimki de önden gidiyor 2 hafta falan ama korkulacak bişey yok dedi bacak boyu falan da hep önde gidiyor iri bebek kilosu da öyle genetik olabilir dedi