Kana-2147 bunu hamile kalmadan önce mi öğrendiniz acaba ben hamilelikten önce kontrole gittim herhangi bir sıkıntınız yok demiştiler. Gebelikte sadece ara ara ağrılarım oluyor 13. Haftada biraz fazla oldu internette ki bazı hocalara göre normal karın büyüdüğü için diyorlar. İlk gebelik olduğu için ister istemez bir tedirginlik oluyor