yarendogann kızlar merhaba doktor kontrolünde yurtdışı gezimiz vardı bugün biraz fazla ayakta kaldım tuvaletten sonra hafif bir şekilde pembe kanamam oldu 6. ayda bu normal mi yasayan var mı doktorumada yazdım tabi hemen ama sizede sormak istedim😞