Bhrogzkzy ben Nesrin hanımın hastasiydim hastahaneye gittim iki kez bebeğin hareketlerini hissetmiyordum sırf yoğun diye randevu vermedi muayene etmedi şirin hanıma randevu verdiler kanamalı doğumu geldi oda bakmadı doğal olarak doğuma gitti o an hastaları Nesrin hanıma yönlendirmeye çalıştılar kabul etmedi doktor Allah korusun ben dahil o an birinin kanaması olsaydı bakmaya aktı yine eminim biraz tuhaf bir hastahane