Esra_y Normalde çok portakal seven birisi değildim ama hamileyim şu an çok yiyesim geliyo yiyorum da insternette 3 aydan sonra tüketilmemelidir diyo bana çok saçma geldi sonuçta portakal bı meyve ve vitamin alıyoruz bu konuyla ilgili fikri olan var mı ☺️
Meloo14- Ya hahah bazen böyle postlara çok gülüyorum, portakal hastayken bile vücuda çok iyi geliyor vitamin deposu, günlük 1 kilo yemiceginize göre neden zararı olsun ki?🤣🤣
Leylazerr Vala ben herşeyimi yiyorum bana da çok saçma geliyor şunu ye şunu yeme daha dün akşam kokusu burnuma geldi yataktan kalkıp iki tane gömdüm😅😅
bebeklerimveben_ Allahaşkına ne zararı olabilir çocuğa yeri geliyor antibiyotik içiliyor hamilelikte de yine bişey olmuyor 🤷🏼♀️🤦🏻♀️