Ilayda01 Betam 233 rahimde hafif kanama var dedi doktor ağrım az var siddetlenirse acile git dedi bu durumu yaşayan var mi
2cocukluanneeee Ilayda01 benimde öyle kanamam yok ama şiddetli bel ağrım ve hafif bir sızı şeklinde iğne batar gibi bi acı var doktorunuz ne kadarlık olduğunu söyledi kesesi oluşmuşmu
Ilayda01 _almirasmom Protestan için saglik ocağındaki doktorum daha kulanmami önermedi pazartesi uzanan doktora gidip soracağım fitil şeklinde anca uzman verebiliyormus
_almirasmom Ilayda01 saglık ocandakıler bısı bılmıyo canım ben 3 haftalıkken doktor yazdı 23 haftalık oldum oyle bıraktırdı ama benım hıc rıskım yoktu